Často kladené otázky

1. Kupujúci môže uplatniť reklamáciu osobne v ktorejkoľvek predajni Predávajúceho na území celej Slovenskej republiky, v záujme rýchlejšieho vybavenia reklamácie môže Kupujúci reklamáciu uplatniť priamo v najbližšom autorizovanom servisnom stredisku výrobcu reklamovaného Tovaru, ktorých zoznam, adresy a kontakty sú uvedené v záručnom liste.

2. Pri uplatňovaní reklamácie u predajcu Miroslav Tóth Elektro - M.T. je potrebné vyplniť Reklamačný protokol s popisom poruchy a poslať ho spolu s tovarom, kópiou dokladu o kúpe a záručným listom na adresu:

 

Miroslav Tóth ELEKTRO - M.T.

Martina Rázusa 85/7

984 01 Lučenec

 

alebo sa zastaviť na jednej z našich predajní a osobne reklamáciu odovzdať do rúk zamestnanca.

Reklamačný protokol na stiahnutie:

reklamačný protokol vo formáte pdf

reklamačný protokol vo formáte doc

Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie veci (alebo jej častí) spôsobené používaním.

Viac informácií o reklamáciách nájdete vo všeobecných obchodných podmienkach.

Tovar ponúkaný v internetovom obchode elektromt.sk je samozrejme určený pre Slovenský trh. Naša spoločnosť spolupracuje vo veľkom s veľkoobchodmi, alebo priamo výrobcami – NEROBÍME žiadne prekupovanie z iných krajín ako sú Poľsko, Maďarsko a pod. Garantujeme pôvod nami predávaného tovaru. Práve preto Vám vieme zabezpečiť kvalitný záručný a pozáručný servis.

Je to úplne jednoduché. Adresa osobného odberu a osobnej návštevi (naše predajne) samozrejme máme pre Vás vyhradené aj parkovacie miesta ! Nákladka rozmernejšieho tovaru je priamo pred predajňami.

Áno, stačí spraviť objednávku telefonicky, prostredníctvom internetu alebo emailom. Následne počkáte na informačnú SMS správu, alebo informačný email o pripravenom tovare na osobné vyzdvihnutie a po jej obdržaní si môžete tovar prevziať.

Záručný list Vám bude potvrdený po odskúšaní tovaru a uplynutí 14 dňovej skúšobnej doby a to osobne alebo zaslaním na adresu prevádzky osobného odberu spolu s kópiou faktúry a doplneným výrobným číslom zakúpeného výrobku! V prípade ak záručný list nie je súčasťou balenia Vami zakúpeného tovaru, jeho funkciu plnohodnotne nahrádza doklad o kúpe.

Štandardne poskytujeme minimálne 2 ročnú záruku na tovar. Sú však prípady kedy je záruka aj väčšia napríklad 3,4,5 a 10 rokov. Väčšia záruka je vždy uvedená v popise produktu.

Overené našimi zákazníkmi

Pozrieť hodnotenie na Heureka.sk

Ochotný a profesionálny personál, veľký výber tovaru. Ďakujem

Overený zákazník,

Oceňujem prelink priamo zo stránky predajcu na zaplatenie - zjednodušuje to spôsob platby a prípadnú chybu pri platení.

Overený zákazník,

Nemám

Overený zákazník,